Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L63i65b19o55r 95V81y71k44o46u83p20i37l 9396145129317

Co vím, tak atrakcí jsou zejména Zelení, v Brně konkrétně Mojmír Vlašín i nechvalně proslulá rodina Hollanových přisátá všemi ústy na státní penězovody.

0/0
31.7.2016 18:49

F27r91a86n12t28i61š17e48k 36V86e40s20e80l89s89k57ý 7551297141102

Moto GP v Brně každopádně ano. Je to jeden z nejzajímavějších a nejoblíbenějších okruhů. Osobně mě mrzí, že se tam nejezdí těch závodů mnohem víc. Pokud si vzpomínám, jezdily tam ještě nedávno Superbiky, DTM, A1GP, GT1. Teď ani nevím, co tam bude. Zřejmě to vedení úplně prokaučovalo.

Mám rád přírodu ale i závodní motorismus, v tomhle případě si myslím, že by to nemuselo být na škodu ani jedné straně.

0/0
29.7.2016 17:34
Foto

J37i29ř15í 35H48e68r21m94á86n67e39k 4496482312840

Ale, Františku, rozumíš vůbec tomu?

+1/0
29.7.2016 17:47

F66r37a15n84t44i14š11e16k 69V93e41s33e64l93s30k79ý 7831837961302

Trhni si, Jirko. :-)

0/0
29.7.2016 18:01
Foto

J88i71ř81í 75H79e92r95m53á48n29e10k 4706412672150

Já nezačal, Františku.

0/0
29.7.2016 19:42
Foto

J90i27ř23í 29H65e33r27m97á65n54e36k 4866402922470

Další cyklostezky? Proboha ne.

+1/−1
29.7.2016 17:21

V59ě65r64a 34F63o76l64t33ý18n64o20v15á 1628306747409

Velká cena Brno je TRADICE, ne atrakce. První závody se jely v roce 1930.

Jezdili tu hvězdní závodníci.

Když to zvládli pořadatelé před šestaosmdesáti lety, zvládnou to i dnes. Jen to chce dobré hospodaření a poctivé lidi.

Maďarsko, země bez tradice, jakou má Brno, má vybudovaný okruh pro F1 a my budeme rušit i ty zbytky úžasné historie?

+7/0
29.7.2016 16:15

Z62d32e35n24ě87k 65S69t76r64n64a54d 1825200356659

119 platných odpovědí není rozhodně příliš reprezentativní vzorek, proto si vám dovolím nabídnout stodvacátou. VC má pro Brno několik efektů:

1. propagace města. Zde samozřejmě nemůže konkurovat SM vystoupení brněnského náměstka pro lajky. Celý svět už navždy bude mít město Brno spojen nikoli s nějakými veletrhy či motocyklovými závody, ale s vrcholným představitelem vedení města, který se nechává bičovat a křičí u toho "Aj wont mór".

2. ekonomický přínos. Hospody a ubytovací zařízení mají během takové akce žně. Nejen, že jsou plně obsazené, ale ještě si účtují výrazně vyšší ceny než běžně. Město na tomto participuje (nebo by alespoň participovat mělo), takže je v jeho zájmu, aby se takové akce pořádaly co možná nejčastěji.

3. dopravní komplikace. Jedna uzavírka D1, která trvá půl roku, je v celkovém součtu daleko větší komplikací, než takováto víkendová akce. Chápu, že obyvatele přilehlých vesnic obtěžuje hluk a nepořádek, ale s tím si dané nemovitosti kupovali. Mě na Šumavě také obtěžují davy turistů a aktivistů, co se vnucují s peticemi pro vybudování umělé divočiny, ale také s nimi nic nenadělám.

+6/0
29.7.2016 15:42

J18a22n 55F80r50o15l76í42k 6506230615884

Přidal bych 121. Tento stát nás okradl o jeden bilion kč na fotovoltaice jejímž výsledkem je naprosto marginálních 2,6% celkové výroby elektřiny. Zalistovací poplatek v Brně je proti tomu prkotina. Co myslíte je větším ekonomickým přínosem nalít 700 mio do dolu Paskov a zabránit tak na chvíli propouštění polských (a části našich) zaměstnanců nebo dát 150 mio Dorně?

+2/0
29.7.2016 17:25





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.